Michal Dušek
tvořím loga s duší
Logo tvorba
Logo je důležitým prvkem značky (brandu)
- jednoznačně zapamatovatelný prvek
- barevně koresponduje se značkou
- může vyjadřujovat nějaký vyšší princip, myšlenku, pocit, způsob, výrobek či jinou funkci značky
- je jednoduše použitelné
- originální
Jak logo vzniká?
Tvořím loga na zakázku. Tvorbě předchází konzultace. Nestačí mi strohý popis. Zeptám se na vaše představy, účel používání loga, jak vnímáte svoji značku. Ale také, jaká jsou vaše očekávání od toho, jak budou (nebo by měli) vaši značku vnímat právě vaši zákazníci. Probereme řeč barev i poslání vaší značky/firmy/projektu.
Postupně tak získám odpovědi na otázky jak a kde chcete logotyp používat a důvody, proč ho vlastně chcete. Co vás přivedlo k tomu, nechat si vyrobit originální profi logo? V rámci této konzultace vás provedu některými úskalími, abych pak mohl vytvořit logotyp a principy používání nadčasové.
Co získáte? Logotyp! A…
Vytvořený logotyp dodávám s autorským souhlasem pro používání logotypu a s grafickým manuálem – v minimalistické nebo rozšířené podobě. Manuálem jsou definované barvy, tvar, možnosti použití…
Logo dodávám v několika formátech, abyste jej mohli ihned použít. Vždy dostanete také formát tzv. ve křivkách (pro použití v jakékoliv velikosti bez ztráty kvality) ve formátech .CDR, .PDF, .AI. A v rastru ve formátu .PNG v dostatečném rozlišení.
Všechna mnou vytvářená loga jsou ve formátu, který můžete registrovat jako ochrannou známku.
Poznámka: neprovádím rešerši názvů ani grafických prvků v registru ÚPV ani jiných subjektů majících na starosti ochranné známky. Nicméně pokud budu o nějaké kolizi s vaším požadavkem vědět, upozorním vás na něj a domluvíme se na změnách v požadavcích.
Já jsem propagaci na úrovni nějakých vizuálních věcí a log nebyl nakloněn a nepřikládal tomu žádný význam. Ale když jsem uviděl nové logo našeho klubu na klubových tričkách, včetně mého :), moc se mi to zalíbilo. Michal vytvořil logo, které od samého začátku má svoji stálou Klubovou podobu, nicméně pro potřeby osobních předmětů pro členy počítal i s individuálními úpravami barevných prvků v logu podle oblíbenosti barev jednotlivých členů – hraješ s modrými, pak máš v logu modrou kostku a modrou figurku. Mile nás to všechno překvapilo a podle ohlasů z veřejné akce jsme inspirovali i ostatní spolky a zvedli úroveň na level 100 🙂
Michal vytvoril nadčasové logo pre rádio, ktoré je výrazné, dobre použiteľné na samolepách i ďalšie propagáciu. Spoločne s logom vytvoril aj samostatný znak, ktorý je súčasťou logotypu, ktorý používame ako „tajnú rychloznačku“ 🙂
Před vydáním knihy Jídla Světla se dostal původní grafický návrh obálky do rukou Michalovi. Šetrně na plnou pusu mi sdělil, že to máme přepracovat, ale že nám také pošle návrh. Zpracoval i logotyp na tuto knihu a později autorce vpracoval i loga další ve stejném duchu na další projekty tak, že jsou vnímány jako jeden celek.
Záloha 3.000 Kč na úvodní konzultace a první námět/skicu. Finální cena je závislá na délce procesu tvorby, složitosti zpracování grafického manuálu a případně testování tisků a technologií výroby.