Michal Dušek
referenční ukázka výroby omezené edice propagačních a archivních vín
Viněty a zapečetění vín pro obec Vinaře
Hlavní požadavky na dodávku propagačních vín:
- Umístění historického loga obce s rytíři (se souhlasem obce).
- Dodržení vizuálního stylu, prvků a motivů, který jsme začali budovat jako značku.
- Dodat lahve s vínem, které se urodilo na Vinařských a Vinických vinicích.
- Udělat z lahví originály.
Grafická příprava vinět
Při zachování všech prvků vizuálního stylu vznikly přední i zadní etikety. Protože se jedná o potravinu, i když je to reklamní předmět, bylo třeba zachovat informace o vínu se všemi náležitostmi.
Zkontaktovali jsme výrobce vín, zda vůbec mají neoštítkované lahve s vínem z požadovaných vinic. Získali jsme i souhlas k vytvoření vlastních vinět s tím, že budou na vínech uvedeny všechny informace, včetně loga výrobce.
Zachované hlavní motivy celého vizuálního stylu obce. Nejluxusnější víno je červené a proto byl zvolen i tento motiv na vinětu. Navíc jsou očíslované.
Názvy, složení vín, loga a jiné náležitosti. Vše tištěno na průhlednou samolepící fólii černou a bílou barvou.
Vína se stala součástí vnější komunikace obce, v souladu s vizuální identitou. V konceptu jednotného vzhledu jsou také další propagační materiály a dárkové předměty: hrníčky (osobní dárky i obecní), pohlednice, certifikáty a pamětní listy, rozvojový dokument obce…