404 - Nenalezeno
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Reklama je placené sdělení, jehož cílem je propagace produktů, služeb, firem či myšlenek. Úkolem reklamy je přesvědčení cílové skupiny k určité akci.
Od roku cca 2010 mám jiné vysvětlení pramenící z většinových zkušeností oblasti reklamy, kterou se „moderní“ marketing (bohužel) ubírá: RE-klam, tedy opakující/vracející se klam. Na druhou stranu – funguje to. Reklama funguje při využití některých principů a mnoha vědních oborů…
Proč to tak vnímám? Mnoho reklamních kampaní bylo a jsou jen pozlátka, klamavé vějičky na blbečky ukazující neskutečné situace, neskutečné výrobky a podávající neskutečné až fantasmagorické příběhy. Nicméně jsou postavené tak, že díky psychologii člověka, fungování mozku, emocím a pocitům používají podprahová či podvědomá sdělení. Spojení výrobků s emočně pozitivními situacemi a prožitky.
Je to alchymie i zázrak zároveň. Jednoduše postavený vědní obor sdružující mnoho oborů, včetně lékařských, uměleckých, vědeckých. A lidi tato umělecká dílka baví,hltají je, pobrukují si melodie, sdělují hlášky a nakupují jako smyslů zbavení…
Nenašli jsme nic, co by odpovídalo vašemu hledání. Zkuste upřesnit hledání nebo využijte hlavní menu k navigaci na webu.
Informace e-mailem odesílám jednou až dvakrát měsíčně. Z odběru se můžete kdykoliv odhlásit. Využít můžete i častějí upozornění na novinky prostřednictvím svého prohlížeče (viz zvoneček v levém dolním rohu stránky).