Potřebuju vůbec v době sociálních sítí svůj vlastní web? Mám přeci kamennou prodejnu, na co web? Dobře, když web, na co se mám připravit?
Články označené štítkem:
firma
Také vnímáte firmu jako nějaký subjekt, který cosi vyrábí, obchoduje, vystupuje jako jednotný celek a jehož činnost můžete nějak identifikovat a rozpoznat? Něco, co vám byť jen pocitově tak nějak štymuje k sobě?
Nezáleží na tom, zda podnikáte a jste sám, nebo je vás ve firmě víc. Prostě spojujete určité prvky, které tvoří i vnější komunikaci značky…
Jak zlikvidovat hodnotu a jedinečnost produktu – nebo zvednout..? Pravdu hledej ve víně.
Firmy věnují mnoho úsilí na propagaci svých produktů a přitom se snižováním jejich hodnoty a jedinečnosti připravují o svůj zisk. Zbytečně. A nejenom firmy... [podcastplayer feed_url ='https://anchor.fm/s/c229dc0/podcast/rss' podcast_menu='214' hide_cover='true'...
Logo či Erb jako základ pro vizuální styl a hodnotu značky – firmy i obce
Obec není firma. Přesto mají dost společného. Budují svoji obchodní značku. Jméno firmy, název obce, produktu, služby. Jak začít správně a neplácat se v tom?