Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ní a řeknete: „Jsem perfektní v posteli.“ To je Direct Marketing.
Články označené štítkem:
reklama
Co je to reklama?
Reklama je placené sdělení, jehož cílem je propagace produktů, služeb, firem či myšlenek. Úkolem reklamy je přesvědčení cílové skupiny k určité akci.
Od roku cca 2010 mám jiné vysvětlení pramenící z většinových zkušeností oblasti reklamy, kterou se „moderní“ marketing (bohužel) ubírá: RE-klam, tedy opakující/vracející se klam. Na druhou stranu – funguje to. Reklama funguje při využití některých principů a mnoha vědních oborů…
Proč to tak vnímám? Mnoho reklamních kampaní bylo a jsou jen pozlátka, klamavé vějičky na blbečky ukazující neskutečné situace, neskutečné výrobky a podávající neskutečné až fantasmagorické příběhy. Nicméně jsou postavené tak, že díky psychologii člověka, fungování mozku, emocím a pocitům používají podprahová či podvědomá sdělení. Spojení výrobků s emočně pozitivními situacemi a prožitky.
Je to alchymie i zázrak zároveň. Jednoduše postavený vědní obor sdružující mnoho oborů, včetně lékařských, uměleckých, vědeckých. A lidi tato umělecká dílka baví,hltají je, pobrukují si melodie, sdělují hlášky a nakupují jako smyslů zbavení…
Postupnými kroky k hlubší totalitě: bankovní platby na jméno
Ochrana soukromí. Něco, co je jen mé a ostatním je do toho houbeles. Je velmi obtížné toto chránit, zejména jsou-li všude registry. Plán omezování lidských práv a svobod je rozfázován do postupných kroků, které jsou nám předkládány pro naše dobro. Musím říct, že velmi...
Marketingové pojmy vysvětlené na příkladech z kuchyně
Možná jste se již setkali s některými marketingovými pojmy a nebylo vám až tak zcela jasné, co to znamená. Na příkladech z kuchyně vám objasním, co je to marketing.
A podcast máte? A mohla bych ho vidět? – Ne nemohla! Ale můžete si ho poslechnout…
Masivní rozvoj podcastů dává prostor k mylnému vnímání podcastu jako rozhovorů - dokonce jako rozhovorů na videu. Přestože je podcast stále velmi opomíjeným fenoménem, který může autorům zvýšit dosah a posluchačům šetří čas. Své místo si získává i u nás. Ukážeme vám,...
Kterak mé podnikání málem skončilo díky Facebooku…
Facebook poskytuje mnohé příležitosti jak rozjet své podnikání a vybudovat si solidní penězovod. A nebo ho z minuty na minutu pohřbít.