Články označené štítkem:

reklama

Co je to reklama?

Reklama je placené sdělení, jehož cílem je propagace produktů, služeb, firem či myšlenek. Úkolem reklamy je přesvědčení cílové skupiny k určité akci.

Od roku cca 2010 mám jiné vysvětlení pramenící z většinových zkušeností oblasti reklamy, kterou se „moderní“ marketing (bohužel) ubírá: RE-klam, tedy opakující/vracející se klam. Na druhou stranu – funguje to. Reklama funguje při využití některých principů a mnoha vědních oborů…

Proč to tak vnímám? Mnoho reklamních kampaní bylo a jsou jen pozlátka, klamavé vějičky na blbečky ukazující neskutečné situace, neskutečné výrobky a podávající neskutečné až fantasmagorické příběhy. Nicméně jsou postavené tak, že díky psychologii člověka, fungování mozku, emocím a pocitům používají podprahová či podvědomá sdělení. Spojení výrobků s emočně pozitivními situacemi a prožitky.

Je to alchymie i zázrak zároveň. Jednoduše postavený vědní obor sdružující mnoho oborů, včetně lékařských, uměleckých, vědeckých. A lidi tato umělecká dílka baví,hltají je, pobrukují si melodie, sdělují hlášky a nakupují jako smyslů zbavení…

Další štítky:

Myšák, profilový obrázek

Přihlašte se k odběru Myšákovin

Informace e-mailem odesílám jednou až dvakrát měsíčně. Z odběru se můžete kdykoliv odhlásit. Využít můžete i častějí upozornění na novinky prostřednictvím svého prohlížeče (viz zvoneček v levém dolním rohu stránky).

Přihlášení proběhlo úspěšně. Čekejte potvrzovací e-mail.

Pin It on Pinterest