TERATEX, Gore Tex, Bloc Vent, Dryfor, Coolmax, Fleece, Aqufoil a jiná „zaklínadla“ moderní doby, které jsem zvládl zlikvidovat prvním praním…
Články označené štítkem:
časté chyby
Chybami se člověk učí. Tedy – měl by. Nicméně si přiznejme – kolikrát jsme vstoupili do stejné řeky? A proto je fajn mít takové chyby jako ukazatele na své cestě, které nám říkají: Hele, mladej, vopatrně. Takhle už jsi to nejméně jednou zkoušel a docela si to zpackal.
A podcast máte? A mohla bych ho vidět? – Ne nemohla! Ale můžete si ho poslechnout…
Masivní rozvoj podcastů dává prostor k mylnému vnímání podcastu jako rozhovorů - dokonce jako rozhovorů na videu. Přestože je podcast stále velmi opomíjeným fenoménem, který může autorům zvýšit dosah a posluchačům šetří čas. Své místo si získává i u nás. Ukážeme vám,...
Fulfillment vám uvolní ruce a daruje čas – rozhovor o logistice s Dominikem Formánkem, hrdinou všedních dní
„Jak se mám naplno věnovat svému e-shopu? Celej den jenom balím zboží, tisknu štítky, honím dopravce...“ A přesně tyto problémy vám může vyřešit tzv. fulfillment. Co je to za službu a jak to funguje? Co je to fulfillment? Je to skladová, balící a expediční služba v...
Co je to „zdarma“ a jak to funguje v marketingu? Aneb není všechno zdarma zlatem, co se třpytí…
Jakmile se někde v dnešním on-line světě objeví toto kouzelné slovíčko – zdarma – zbystřete pozornost a mysl. I zdarma bývá něco za něco. Prakticky vždycky. Ikdyž vás to „nic“ nestojí…
Kterak mé podnikání málem skončilo díky Facebooku…
Facebook poskytuje mnohé příležitosti jak rozjet své podnikání a vybudovat si solidní penězovod. A nebo ho z minuty na minutu pohřbít.
Proč mít telefon nebo tužku a notes vždy po ruce? Protože myšlenka nečeká!
Kdy jste naposledy zapomněli geniální myšlenku, která vám probleskla hlavou? Jsme zahlceni informacemi. Každý den jsou to stovky a tisíce podnětů a vjemů, které vidíme, slyšíme nebo jinak vnímáme a je potřeba je třídit, vyhodnocovat a v tom lepším případě si je i...
Je čas si přiznat, že potřebujeme někoho k ruce…
Podnikatelé obvykle tuší a mají představy, co a jak by chtěli prezentovat na internetu. Jsou to šikovní a schopní lidé, kteří se naučí cokoliv nového. Ke svému oboru - např. výrobě domácích marmelád, výrobě zakázkových kuchyní nebo kiosku se zmrzlinou jsou si schopni...
Logo či Erb jako základ pro vizuální styl a hodnotu značky – firmy i obce
Obec není firma. Přesto mají dost společného. Budují svoji obchodní značku. Jméno firmy, název obce, produktu, služby. Jak začít správně a neplácat se v tom?
Zvuk je podstatnou součástí videa (článek obsahuje podcast)
Málokdo si uvědomuje význam správně nastaveného, kvalitního a srozumitelného zvuku ve svých videích. A přitom zvuk má obrovskou moc!